Počet záznamov: 1
Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku
SYS 0233505 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073807.5 100 $a 20170622d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku $d Linking marketing and sustainable development in companies $f Patrícia Kupkovičová, Zuzana Okasová 330 $a Udržateľný marketing ako mladá disciplína a forma marketigu, ktorá odráža faktory životného prostredia a zároveň rieši otázky z podnikateľského a firemného prostredia. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom a využitie udržateľného marketingu v praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0233481 $1 010 $a 978-80-225-4393-4 $1 200 1 $a Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja $e vedecké state : VEGA 1/0282/15 $f zostavil: Pavol Kita $g recenzenti: Miroslava Szarková, Ľubomíra Strážovská $v S. 45-53 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 130 s. [6,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048884 $a Szarková $b Miroslava $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026512 $a Strážovská $b Ľubomíra $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0034433 $a podnikanie zodpovedné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný 700 -1
$3 eu_un_auth*0057096 $a Kupkovičová $b Patrícia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1990- $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0038458 $a Okasová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1988- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170622 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1