Počet záznamov: 1
Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services
SYS 0233514 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073807.8 100 $a 20170622a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Human Capital as a Significant Factor of the Quality of Services $f Anna Marhefková 330 $a Potreba kvalitného ľudského kapitálu v podnikových službách, ktorý významne ovplyvňuje ich úspech. Dôležitým predpokladom na dosiahnutie úspechu a spokojnosti zákazníkov sú efektívne, motivačné a komunikačné schopnosti. Komunikácia medzi zamestnancami a zákazníkmi, ako aj zamestnancami a zamestnávateľmi prispieva k zvýšeniu efektívnosti a kvality služieb. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235218 $1 011 $a 1336-3727 $1 200 1 $a Sociálno-ekonomická revue $e vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d Social and economic revue : Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal $v Roč. 15, č. 1 (2017), s. 27-32 $1 210 $a Trenčín $c Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d 2017 541 1-
$a Ľudský kapitál ako významný faktor kvality služieb 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002681 $a kapitál ľudský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002809 $a komunikácia manažérska 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0044171 $a kvalita služieb 700 -1
$3 eu_un_auth*0057617 $a Marhefková $b Anna $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1967- $q E $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170622 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1