Počet záznamov: 1
Customer relationship management focus and its impact on company performance
SYS 0233621 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073809.2 100 $a 20170623d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Customer relationship management focus and its impact on company performance $f Dagmar Lesáková, Jakub Krako 301 $a VEGA 1/0224/15 330 $a Skúmanie efektov rôznych typov riadenia vzťahu so zákazníkmi na výkonnosť podniku. Empirický výskum v 105 podnikoch. Zatriedenie výsledkov do skupín a ich prostredníctvom popísaný vzťah medzi konzumentom a spoločnosťou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0231380 $1 010 $a 978-80-225-4385-9 $1 011 $a 2453-6113 $1 200 1 $a Central and eastern Europe in the changing business environment $e <the> proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic $g compiled by: Paulína Krnáčová $g reviewers: Peter Baláž, Ilya Bolotov ... [et al.] $v Pp. 109-117 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 289 s. [14,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020827 $a Baláž $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034530 $a Bolotov $b Ilya $4 675 $1 710 12 $a Central and eastern Europe in the changing business environment $b International joint conference $d 17. $e Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia $f 26.5.2017 541 1-
$a Zameranie na riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho vplyv na výkonnosť spoločnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1949- $9 50 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0046629 $a Krako $b Jakub $p EUBOBFKMA $9 50 $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170623 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1