Počet záznamov: 1  

Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia

  1. SYS0234291
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20230302104105.8
    035
      
    $a 15c9e767-a33a-4a0d-b433-189273da0af8
    100
      
    $a 20170709d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia $e dizertačná práca $f Lucia Stachová $g školiteľ: Eva Hanuláková
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 134 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005759 $a kontroling
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009346 $a kontroling podnikový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005808 $a sortiment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003443 $a modely riadenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003332 $a metódy výskumu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 65.012 $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0040064 $a Stachová $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $q E $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170709 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.