Počet záznamov: 1
Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie
SYS 0234409 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104112829.6 100 $a 20170713a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vlani pokémoni, teraz fidget spinner: ako fungujú produktové mánie $f Marián Biel 330 $a Firma Niantic a videoherný gigant Nintendo uviedli na trh mobinú hru Pokémon Go a Fidget spinner, ktoré vzbudili mimoriadny záujem u mladších spotrebiteľov. Produktové mánie majú rozdielny životný cyklus. Hype cyklus podľa Gartneru. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234223 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 27, č. 27 (6. júla 2017), s. 16-19 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001525 $a cyklus výrobku životný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005175 $a prototypy výrobkov 700 -1
$3 eu_un_auth*0040702 $a Biel $b Marián $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170713 $g AACR2
Počet záznamov: 1