Počet záznamov: 1
Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky
SYS 0234579 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805075829.1 100 $a 20170720a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Osobnost obchodníka a jeho vliv na positioning značky $f David Říha 330 $a Osobnosť obchodníka a jeho správanie zásadne ovplyvňuje vzťah klient-obchodník. Výskum dokázal, že správanie obchodníka enormne ovplyvňuje vnímanie značky. Ďalej výskum preukázal aj súvislosť medzi vekom klienta a obchodníka, tzv. generation gap. Medzi najdôležitejšie vlastnosti obchodníka patria u spotrebiteľov dôveryhodnosť, zodpovednosť a odbornosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234490 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 2 (2017), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 700 -1
$3 eu_un_auth*0056374 $a Říha $b David $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170720 $g AACR2
Počet záznamov: 1