Počet záznamov: 1  

Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie

  1. SYS0234713
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073814.9
    100
      
    $a 20170731a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie $f Rastislav Strhan
    301
      
    $a VEGA 1/0670/16
    330
      
    $a Efekt odrazu a jeho prejavy. Kvantifikácia efektu odrazu. Efekt odrazu v realizovanom prieskume.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234680 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 10, č. 37 (2017), s. 74-88 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2017
    541
    1-
    $a Rebound Effect and Its Impact on Marketing Decision Process
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004430 $a politika environmentálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048810 $a Strhan $b Rastislav $p EUBOBFKTK $4 070 $9 100 $f 1968- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170731 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.