Počet záznamov: 1  

Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu

  1. SYS0234798
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075448.0
    100
      
    $a 20170802a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu $f Ivana Magátová
    330
      
    $a Preskúmanie účinnosti používaných nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) na vybraných cieľových trhoch vzhľadom na návštevnosť z nich. Vplyv výdavkov na marketingovú komunikáciu na návštevnosť Slovenska. Porovnanie štruktúr výdavkov aktivít národných marketingových agentúr s výdavkami SACR.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0234663 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 50, č. 2 (2017), s. 68-81 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2017
    541
    1-
    $a Effectivenes of marketing communication of Slovakia in tourism
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006752 $a účinnosť ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0044412 $a Magátová $b Ivana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170802 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.