Počet záznamov: 1
Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu
SYS 0234798 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805075448.0 100 $a 20170802a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Účinnosť nástrojov marketingovej komunikácie Slovenska v cestovnom ruchu $f Ivana Magátová 330 $a Preskúmanie účinnosti používaných nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch (SACR) na vybraných cieľových trhoch vzhľadom na návštevnosť z nich. Vplyv výdavkov na marketingovú komunikáciu na návštevnosť Slovenska. Porovnanie štruktúr výdavkov aktivít národných marketingových agentúr s výdavkami SACR. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0234663 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 50, č. 2 (2017), s. 68-81 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2017 541 1-
$a Effectivenes of marketing communication of Slovakia in tourism 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006752 $a účinnosť ekonomická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné 700 -1
$3 eu_un_auth*p0044412 $a Magátová $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170802 $g AACR2
Počet záznamov: 1