Počet záznamov: 1  

Vplyv marketingu v politike na voličské správanie

  1. SYS0234800
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104303.7
    100
      
    $a 20170802a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv marketingu v politike na voličské správanie $f Samuel Smolka, Eva Smolková
    330
      
    $a Marketing v politike a jeho vplyv na správanie voličov. Príklady marketingového ovplyvňovania voličov v súčasnej politike a systematizácia informácií o tom, prečo a ako ovplyvňuje politický marketing voličské správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235997 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 2 (2017), s. 12-22 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017
    541
    1-
    $a Marketing of politics and its influence on electoral behavior
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044170 $a marketing politický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007011 $a voľby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006026 $a strany politické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0064523 $a Smolka $b Samuel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049869 $a Smolková $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170802 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.