Počet záznamov: 1
Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media
SYS 0234804 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104201.9 100 $a 20170802a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Adapting a corporate culture to the changing circumstances – cultural change through social media $f Marcus Diedrich 330 $a Sociálne médiá predstavujú zložitý jav, ktorý je výzvou pre firemnú komunikáciu, nesie určité riziká, ale zároveň ponúka aj veľa príležitostí. Procesy spojené s kultúrnymi a štrukturálnymi zmenami, ktoré umožňujú ich efektívne využitie, sa v organizácii implementujú postupne. Toto je jediný spôsob, ktorý organizáciám umožňuje dlhodobejšie prosperovať zo sociálnych médií. Sociálne médiá znamenajú zmeny vo firemnej komunikácii ako aj v kultúre komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235996 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 1 (2017), s. 2-9 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Prispôsobenie firemnej kultúry meniacemu sa prostrediu – zmeny v kultúre za pomoci sociálnych médií 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002981 $a kultúra podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0002953 $a komunikácia firemná 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0064502 $a Diedrich $b Marcus $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170802 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1