Počet záznamov: 1
Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness
SYS 0235222 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502083626.9 100 $a 20170825a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a LT 200 1-
$a Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness $f Štefan Slávik, Róbert Hanák 330 $a Obchodný model a obchodná stratégia zásadne charakterizujú a predurčujú podstatu spoločnosti a jej činnosť. Vzťah medzi modelom a stratégiou. 463 -1
$1 011 $a 2029-6932 $1 200 1 $a Problems of management in the 21 st Century $v Vol. 12, no. 1 (2017), pp. 54-68 $1 210 $a Lithuania $c Scientia Socialis & SMC „Scientia Educologica“ $d 2017 541 1-
$a Identifikácia vzťahu medzi obchodným modelom a obchodnou stratégiou a meranie jej závislosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0054052 $a modely podnikateľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003425 $a modely obchodu zahraničného 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020294 $a Slávik $b Štefan $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1955- $T Katedra manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0001617 $a Hanák $b Róbert $p EUBFPMKIM $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra informačného manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170825 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1