Počet záznamov: 1  

Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness

  1. SYS0235222
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083626.9
    100
      
    $a 20170825a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a LT
    200
    1-
    $a Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness $f Štefan Slávik, Róbert Hanák
    330
      
    $a Obchodný model a obchodná stratégia zásadne charakterizujú a predurčujú podstatu spoločnosti a jej činnosť. Vzťah medzi modelom a stratégiou.
    463
    -1
    $1 011 $a 2029-6932 $1 200 1 $a Problems of management in the 21 st Century $v Vol. 12, no. 1 (2017), pp. 54-68 $1 210 $a Lithuania $c Scientia Socialis & SMC „Scientia Educologica“ $d 2017
    541
    1-
    $a Identifikácia vzťahu medzi obchodným modelom a obchodnou stratégiou a meranie jej závislosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054052 $a modely podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003425 $a modely obchodu zahraničného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020294 $a Slávik $b Štefan $p EUBFPMKPM $4 070 $9 50 $f 1955- $T Katedra manažmentu FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001617 $a Hanák $b Róbert $p EUBFPMKIM $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra informačného manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170825 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.