Počet záznamov: 1
Elektronický obchod ako nástroj expanzie MSP na čínskom trhu
SYS 0235455 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170928121454.2 035 $a ae15d504-b0c4-4ad4-b23b-8d17eef4db1f 100 $a 20170903d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Elektronický obchod ako nástroj expanzie MSP na čínskom trhu $e diplomová práca $f Alexandra Olgun $g školiteľ: Stanislav Zábojník 210 $a Bratislava $d 2017 215 $a 82 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0068874 $a Olgun $b Alexandra $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0017491 $a Zábojník $b Stanislav $f 1984- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170903 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1