Počet záznamov: 1
Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies
SYS 0235656 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240226080002.5 014 $a 2-s2.0-85022334394 $2 SCOPUS 014 $a 000406181200016 $2 WOS 100 $a 20170907d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies $f Marta Pavliková, Viera Čihovská 301 $a KEGA 018EU-4/2014 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Potreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235655 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2017 541 1-
$a Prispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0065020 $a trh jednotný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné 700 -1
$3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170907 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1