Počet záznamov: 1  

Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies

  1. SYS0235656
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240226080002.5
    014
      
    $a 2-s2.0-85022334394 $2 SCOPUS
    014
      
    $a 000406181200016 $2 WOS
    100
      
    $a 20170907d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Adaptation of Marketing Tools in Retail Companies $f Marta Pavliková, Viera Čihovská
    301
      
    $a KEGA 018EU-4/2014
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    321
      
    $a Registrovaný: Scopus
    330
      
    $a Potreba a dôležitosť prispôsobenia marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach. Kvantitatívny prieskum sa uskutočnil v roku 2015 medzi 25 maloobchodnými spoločnosťami pôsobiacimi v najmenej dvoch krajinách európskeho jednotného trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235655 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $v Vol. 163, no. 3-4 (2017), pp. 71-75 online $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2017
    541
    1-
    $a Prispôsobenie marketingových nástrojov v maloobchodných spoločnostiach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0065020 $a trh jednotný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005359 $a retailing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005685 $a siete maloobchodné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049589 $a Pavliková $b Marta $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170907 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.