Počet záznamov: 1  

Doktorand ako učiteľ

  1. SYS0235697
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075126.0
    100
      
    $a 20170908d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Doktorand ako učiteľ $d PHD student as a teacher $f Veronika Labancová
    330
      
    $a Pedagogická činnosť doktoranda ako výzva. Doktorand – absolvent učiteľského smeru. Doktorand – absolvent neučiteľského smeru. Špecifiká vyučovania na vysokej škole/univerzite. Dôležitosť komunikácie a argumentácie. Ako zefektívniť vyučovanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235663 $1 010 $a 978-80-555-1836-7 $1 200 1 $a Doktorandské štúdium - súčasný stav a perspektívy II. $b elektronický zdroj $e nekonferenčný zborník recenzovaných príspevkov $f editorka: Jana Lukáčová $g recenzentky: Taťjana Búgelová, Gabriela Kravčáková $v S. 36-50 $1 210 $a Prešov $c Prešovská univerzita v Prešove $d 2017 $1 215 $a online [105 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0031545 $a Lukáčová $b Jana $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0061954 $a Búgelová $b Taťjana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0004616 $a Kravčáková $b Gabriela $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004139 $a pedagogika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006366 $a štúdium doktorandské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0068762 $a Labancová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170908 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.