Počet záznamov: 1
Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka
SYS 0235720 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073819.1 100 $a 20170911d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka $f Dana Hrušovská, Peter Štetka 300 $a Abstrakt 301 $a VEGA 1/0546/15, 50% 301 $a VEGA 1/0876/17, 50% 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235691 $1 010 $a 978-80-225-4398-9 $1 200 1 $a Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 $b elektronický zdroj $e zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH $f Katarína Grančičová a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Dana Hrušovská $g vedeckí recenzenti: Alena Tršťanská, Iveta Kufelová $v S. 27-29 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [37 s., 2 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013013 $a Kufelová $b Iveta $4 675 $1 710 12 $a Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 $b Vedecký seminár $e Bratislava, Slovensko $f 24.5.2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007501 $a zisk 610 1-
$9 eu_un_auth*0006940 $a metóda BSC 700 -1
$3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1964- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 50 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170911 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1