Počet záznamov: 1  

Humanistický model spotrebiteľského správania

  1. SYS0235738
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115134.5
    100
      
    $a 20170911d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Humanistický model spotrebiteľského správania $d Humanistic models of consumer behaviour $f Róbert Šlosár
    300
      
    $a Abstrakt
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235691 $1 010 $a 978-80-225-4398-9 $1 200 1 $a Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 $b elektronický zdroj $e zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH $f Katarína Grančičová a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Dana Hrušovská $g vedeckí recenzenti: Alena Tršťanská, Iveta Kufelová $v S. 35-38 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [37 s., 2 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003734 $a Hrušovská $b Dana $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013013 $a Kufelová $b Iveta $4 675 $1 710 12 $a Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 $b Vedecký seminár $e Bratislava, Slovensko $f 24.5.2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005502 $a rozhodovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170911 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.