Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku

  1. SYS0235798
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073820.0
    100
      
    $a 20170914d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku $f Martin Mucha
    330
      
    $a Pojem internetový marketing. Marketingový mix v internetovom prostredí. Sociálne siete. Facebook. Postavenie sociálnej siete Facebook v zahraničí.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235814 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 7, č. 1 (2017), s. 31-40 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2017
    541
    1-
    $a Social Networks as a Tool of Marketing Communication in a Specific Company
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $9 100 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170914 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.