Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku
SYS 0235798 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073820.0 100 $a 20170914d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku $f Martin Mucha 330 $a Pojem internetový marketing. Marketingový mix v internetovom prostredí. Sociálne siete. Facebook. Postavenie sociálnej siete Facebook v zahraničí. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235814 $1 011 $a 1338-5224 $1 200 1 $a Journal of innovations and applied statistics $b elektronický zdroj $e vedecký internetový časopis $v Roč. 7, č. 1 (2017), s. 31-40 online $1 210 $a Košice $c Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU $d 2017 541 1-
$a Social Networks as a Tool of Marketing Communication in a Specific Company 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 700 -1
$3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $9 100 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170914 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1