Počet záznamov: 1
Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania
SYS 0235826 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20240502073820.4 035 $a 05bba517-7a47-4f36-9402-326f54361ecc 100 $a 20170917d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania $e dizertačná práca $f Róbert Šlosár $g školiteľ: Štefan Majtán 210 $a Bratislava $d 2017 215 $a 138 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika 675 $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 712 02
$3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170917 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1