Počet záznamov: 1  

Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania

  1. SYS0235826
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073820.4
    035
      
    $a 05bba517-7a47-4f36-9402-326f54361ecc
    100
      
    $a 20170917d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Skúmanie vizuálnych marketingových podnetov spotrebiteľského správania $e dizertačná práca $f Róbert Šlosár $g školiteľ: Štefan Majtán
    210
      
    $a Bratislava $d 2017
    215
      
    $a 138 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003291 $a metodika
    675
      
    $a 339.138 $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $4 727 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001208 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra podnikovohospodárska $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170917 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.