Počet záznamov: 1
Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0?
SYS 0236072 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104257.6 100 $a 20170928a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Study: the use of social media for service delivery: how do end-users use customer service 2.0? $f Marcus Diedrich 330 $a Spôsob využívania služieb spoločností v čase web 2.0 koncovým zákazníkom. Dotazníkový prieskum zameraný na používateľov, ktorí sú v každodennom kontakte s tovarmi alebo službami a denne využívajú služby spoločností. Definícia termínov web 2.0 a customer service 2.0. Význam webu 2.0 a s tým súviace očakávania zákazníkov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235997 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 2 (2017), s. 2-11 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Štúdia: Používanie sociálnych médií na poskytovanie služieb: ako koncoví užívatelia používajú zákaznícke služby 2.0? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0057282 $a médiá sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0064502 $a Diedrich $b Marcus 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170928 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1