Počet záznamov: 1  

Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life

  1. SYS0236082
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104225.1
    100
      
    $a 20170928a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life $f Helena Horáková, Marie Švarcová, Lukáš Volf
    330
      
    $a Definícia a jednotlivé fázy marketingového plánovania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0235997 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 2 (2017), s. 43-53 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017
    541
    1-
    $a Proces marketingového plánovania - pohľad na súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú všetky aspekty podnikateľského života
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001476 $a ciele podnikové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0051991 $a Horáková $b Helena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0056450 $a Švarcová $b Marie $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0068877 $a Volf $b Lukáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170928 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.