Počet záznamov: 1
The Brand of the National Forest Holding “State Forests”
SYS 0236096 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722103729.9 100 $a 20170928a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a <The> Brand of the National Forest Holding “State Forests” $f Gabriela Roszyk Kowalska, Piotr Małž 330 $a Silná značka znamená náskok pred konkurenciu a je zároveň aj základnou hodnotou podniku. Budovanie značky výrobku, spoločnosti, ktorá ponúka produkty alebo služby sa môže realizovať pomocou marketingovej kampane, reklamy alebo distribúcie. Ale budovanie značky organizácie, akou je Národná lesnícka holdingová spoločnosť „Štátne lesy“ by mala závisieť od propagácie nevýrobných funkcií Štátnych lesov a od spoločenskej zodpovednosti firiem . Napriek de facto monopolné mu postaveniu na lesníckom trhu, Štátne lesy potrebujú, aby ich spoločnosť, vystupujúca v roli stakeholdera holdingovej spoločnosti, akceptovala. Analýza povedomia o značke NFH SF a povedomie o svojom poslaní a činnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0235996 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 12, č. 1 (2017), s. 18-26 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Značka Národnej lesníckej holdingovej spoločnosti “Štátne lesy” 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003056 $a lesy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002306 $a hodnota podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská 700 -1
$3 eu_un_auth*0068881 $a Roszyk Kowalska $b Gabriela $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0068882 $a Małž $b Piotr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20170928 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1