Počet záznamov: 1
Má smysl číslovat marketing?
SYS 0236329 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805075826.9 100 $a 20171006a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Má smysl číslovat marketing? $f Gustav Tomek, Věra Vávrová 330 $a Priemysel 4.0. Ako je to s číslovaním marketingu. Digitalizácia znamená automatizovať manažérsko-ekonomické procesy a vzájomne ich prepojiť v sietiach. Digitalizácia ponúka veľký potenciál ďalšieho rozvoja každému podniku. Z čoho (okrem uplatnenia digitálnych technológií), musí marketing na platforme Priemyslu 4.0 čerpať a čo musí využiť. Význam digitalizácie, resp. princípov uplatňovaných Priemyslom 4.0 pre marketing. V čom je úspech digitalizácie a očakávaná budúcnosť. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0236079 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 3 (2017), s. 12-14 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*0066606 $a priemysel 4.0 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0028975 $a Vávrová $b Věra $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171006 $g AACR2
Počet záznamov: 1