Počet záznamov: 1  

Má smysl číslovat marketing?

  1. SYS0236329
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075826.9
    100
      
    $a 20171006a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Má smysl číslovat marketing? $f Gustav Tomek, Věra Vávrová
    330
      
    $a Priemysel 4.0. Ako je to s číslovaním marketingu. Digitalizácia znamená automatizovať manažérsko-ekonomické procesy a vzájomne ich prepojiť v sietiach. Digitalizácia ponúka veľký potenciál ďalšieho rozvoja každému podniku. Z čoho (okrem uplatnenia digitálnych technológií), musí marketing na platforme Priemyslu 4.0 čerpať a čo musí využiť. Význam digitalizácie, resp. princípov uplatňovaných Priemyslom 4.0 pre marketing. V čom je úspech digitalizácie a očakávaná budúcnosť.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0236079 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 3 (2017), s. 12-14 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0066606 $a priemysel 4.0
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028975 $a Vávrová $b Věra $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171006 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.