Počet záznamov: 1  

Transformation du marketing et du processus de vente en lien avec les changements de comportement du client slovaque dans un contexte de développement durable

  1. SYS0236361
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220817085812.7
    014
      
    $a 000389158900005 $2 WOS
    100
      
    $a 20171006d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a fre $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Transformation du marketing et du processus de vente en lien avec les changements de comportement du client slovaque dans un contexte de développement durable $d Transformation of marketing and sales in relation to the changes behaviour of Slovak customer in the context of sustainable development $f Pavol Kita, Ladislav Lapšanský, Ferdinand Daňo, Pavol Konštiak, Jaroslav Kita $z eng
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Teoretické východiská problematiky. Prieskum týkajúci sa marketingu predajného miesta, nákupu ekologických produktov, motivácie k nákupu a druhov predajných miest.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-7552-291-7 $1 200 1 $a Pour une Europe forte, rénover les structures économiques, entrepreneuriales, politiques, territoriales et éducatives $d For stronger Europe: renovation of the economic, entrepreneurial, political, teritorial and educational structures : 21st international scientific conference of the PGV network, September, 10th-11th 2015 $e [21ème conférence scientifique internationale du Réseau PGV, Banská Bystrica, 10-11 Septembre 2015] $f editors: Claude Martin, Jana Marasová $g reviewers: Matouk Belattaf, André Boyer et al. $v P. 58-72 $1 210 $a Prague $c Wolters Kluwer $d 2016 $1 215 $a [380 p.] $1 710 12 $a Conférence scientifique internationale du Réseau PGV $b Pour une Europe forte, rénover les structures économiques, entrepreneuriales, politiques, territoriales et éducatives $d 21 $e Banská Bystrica, Slovaquie $f 10.-11.9.2015 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0060882 $a Belattaf $b Matouk $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0023023 $a Boyer $b André $4 675
    541
    1-
    $a Transformácia marketingu a predaja v súvislosti so zmenami správania slovenského spotrebiteľa v kontexte udržateľného rozvoja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048901 $a Lapšanský $b Ladislav $9 20 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $p EUBOBFKMA $4 070 $9 20 $f 1959- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $9 20 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 20 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171006 $g AACR2
    830
      
    $a Kategória zmenená z ADM na konferenčnú AFD. Working paper s identickým názvom zaevidovaný za r. 2015 (ID 0208879) v kategórii AED.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.