Počet záznamov: 1
Parametre spotrebiteľského správania
SYS 0237024 LBL 00000nam--22^^^^^---450- 005 20240104092531.2 010 $a 80-225-1575-2 100 $a 20171106d2002łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Parametre spotrebiteľského správania $e (zborník z medzinárodného workshopu) $f recenzenti: Marta Kulčáková ... [et al.] 205 $a 1. vyd. 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2002 215 $a 80 s. 301 $a VEGA 1/8000/1 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003223 $a marketing priamy 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 702 -1
$3 eu_un_auth*p0029232 $a Kulčáková $b Marta $4 675 702 -1
$3 eu_un_auth*p0021554 $a Cibáková $b Viera $4 675 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 712 02
$3 eu_un_auth*0069242 $a Sekce pedagogů marketingu České marketingové společnosti $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171106 $g AACR2
Počet záznamov: 1