Počet záznamov: 1  

Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace

  1. SYS0237073
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075128.6
    100
      
    $a 20171107d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Reklamní trh v ČR: analýza mediální proliferace $f Daria Gunina, Tomáš Kincl
    330
      
    $a Analýza vplyvu proliferácie médií na vývoj reklamného trhu v masmédiách v Českej republike v rokoch 2010-2016. Snaha médií odlíšiť sa od konkurencie a orientovať sa na špecifické skupiny. Prejavy mediálnej proliferácie. Analýza českého televízneho trhu, rozhlasového trhu a trhu tlačených médií.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0236947 $1 011 $a 1804-3682 $1 200 1 $a Logos Polytechnikos $b elektronický zdroj $v Roč. 8, č. 3 (2017), s. 27-43 $1 210 $a Jihlava $c Vysoká škola polytechnická $d 2017
    541
    1-
    $a Advertising market in Czech Republic: media proliferation analysis
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006599 $a trh
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005500 $a rozhlas
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069252 $a Gunina $b Daria $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045709 $a Kincl $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171107 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.