Počet záznamov: 1
Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie
SYS 0237280 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073830.0 100 $a 20171114d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Skúmanie vplyvu vizuálnych marketingových podnetov na emócie $f Miroslav Majtán, Róbert Šlosár 301 $a VEGA 1/0546/15 "Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku" 330 $a Vedné disciplíny vymedzujúce kategórie aplikované v neuromarketingu a spotrebiteľskom správaní. Marketing a neuromarketing. Výskumný dizajn. Postup neuromarketingového výskumu. Koncepcia a dizajn výskumu vizuálnych podnetov zameraných na emócie . 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0237283 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management : scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 14, č. 2 (2017), s. 33-46 online $1 210 $a Bratislava $c Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2017 541 1-
$a Impact of Marketing Stimuly to Emotions 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020508 $a Majtán $b Miroslav $p EUBFPMKPM $9 50 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 50 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171114 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1