Počet záznamov: 1  

Franchising - Modern Form of Business for Small and Medium sized Enterprises

  1. SYS0237359
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115141.2
    100
      
    $a 20171116d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a ID
    200
    1-
    $a Franchising - Modern Form of Business for Small and Medium sized Enterprises $f Jozef Orgonáš
    330
      
    $a Franchising ako vertikálny marketingový systém. Definícia. Makroekonomické a mikroekonomické dimenzie franchisingu. Podstata franchisingu. Franchising v Európe, na Slovensku a v Čechách. Perspektívy franchisingu v 21. storočí.
    463
    -1
    $1 011 $a 2442-9368 $1 200 1 $a International journal of small and medium enterprises and business sustainability $b elektronický zdroj $v Vol. 2, no. 4 (2017), pp. 43-59 online $1 210 $a Jakarta, Indonesia $c Center for industry, SME and business competition studies University of Trisakti $d 2017 $1 215 $a online
    541
    1-
    $a Franchising - moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006053 $a stredná Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004273 $a podnikanie malé
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004280 $a podnikanie stredné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171116 $g AACR2
    830
      
    $a Článok nie je identický s príspevkom s ID 237191.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.