Počet záznamov: 1
Franchising - Modern Form of Business for Small and Medium sized Enterprises
SYS 0237359 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083634.6 100 $a 20171116d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a ID 200 1-
$a Franchising - Modern Form of Business for Small and Medium sized Enterprises $f Jozef Orgonáš 330 $a Franchising ako vertikálny marketingový systém. Definícia. Makroekonomické a mikroekonomické dimenzie franchisingu. Podstata franchisingu. Franchising v Európe, na Slovensku a v Čechách. Perspektívy franchisingu v 21. storočí. 463 -1
$1 011 $a 2442-9368 $1 200 1 $a International journal of small and medium enterprises and business sustainability $b elektronický zdroj $v Vol. 2, no. 4 (2017), pp. 43-59 online $1 210 $a Jakarta, Indonesia $c Center for industry, SME and business competition studies University of Trisakti $d 2017 $1 215 $a online 541 1-
$a Franchising - moderná forma podnikania pre malé a stredné podniky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002194 $a franchising 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006053 $a stredná Európa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004273 $a podnikanie malé 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004280 $a podnikanie stredné 700 -1
$3 eu_un_auth*0018522 $a Orgonáš $b Jozef $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1957- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171116 $g AACR2 830 $a Článok nie je identický s príspevkom s ID 237191. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1