Počet záznamov: 1
Slováci najviac "žerú" český RegioJet
SYS 0237430 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20171121104143.5 100 $a 20171121a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Slováci najviac "žerú" český RegioJet $f Marek Legéň 330 $a Prístup autobusového a vlakového dopravcu k hľadaniu príležitostí, ako sa zlepšiť, je ukážkou správania firmy, ktorej záleží na skúsenosti zákazníka s jej službami. RegioJet sa stal šampiónom v prieskume zákazníckej skúsenosti, ktorý uskutočnila výskumná a konzultačná spoločnosť KPMG Nunwood. Päť rád pre lepšiu zákaznícku skúsenosť. Šesť pilierov zákazníckej skúsenosti. Porovnanie výsledkov prieskumu na Slovensku a v Českej republike. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0237340 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 27, č. 46 (16. novembra 2017), s. 52-53 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005751 $a služby dopravné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001806 $a doprava autobusová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001843 $a doprava železničná osobná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 700 -1
$3 eu_un_auth*0037840 $a Legéň $b Marek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171121 $g AACR2
Počet záznamov: 1