Počet záznamov: 1  

The Evaluation of marketing communication

  1. SYS0238128
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220713131052.2
    100
      
    $a 20171212a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a <The> Evaluation of marketing communication $f Markéta Smiřinská, Václav Kupec
    330
      
    $a Trend rozvoja technológií, zmeny správania spotrebiteľov a zvyšovanie konkurencie núti firmy spájať manažment a marketingové nástroje, ktoré boli predtým navzájom oddelené. Najmä to bol rozvoj internetu, ktorý významne ovplyvnil vzory ľudského správania. Aby spoločnosť mohla uspieť na trhu, musí monitorovať ako jeho vonkajšie, tak aj vnútorné prostredie. Analýza marketingovej komunikácie a prezentácia nových zistenií a odporúčaní na zlepšenie tejto marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238048 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et societas $e časopis pro spoločenské vědy a management $v Roč. 13, č. 3 (2017), s. 23-34 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2017
    541
    1-
    $a Hodnotenie marketingovej komunikácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069443 $a Smiřinská $b Markéta $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0061603 $a Kupec $b Václav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171212 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.