Počet záznamov: 1
Evolution of Digital Video Consumption Patterns
SYS 0238183 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073842.7 014 $a 2-s2.0-85035027322 $2 SCOPUS 014 $a 000415794300006 $2 WOS 100 $a 20171213d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Evolution of Digital Video Consumption Patterns $f Martin Kuchta, Andrej Miklošík 301 $a 1-17-106-00 321 $a Registrovaný: Scopus 321 $a Registrovaný: Web of Science 330 $a Spotrebitelia tvarujú a ovplyvňujú trendy na trhu so svojimi túžbami a preferenciami; to si vyžaduje prehodnotenie a zmenu ponúk a komunikácií od spoločností. Najviac úspešné úpravy ponúk sú postavené na príslušnom výskume a tvoria ho návyky spotrebiteľov, často založené na modeloch spotreby obsahu. Idetnifikácia digitálnych trendov marketingu kombináciou dvoch základných pilierov: možnosti súvisiace s riadením dát digitálneho prostredia a vývoj spotrebiteľských návykov médií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238156 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 8, no. 2 (2017), pp. 58-69 online $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2017 541 1-
$a Vývoj modelov spotreby digitálnych videí 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007453 $a zber dát 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1990- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171213 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1