Počet záznamov: 1  

Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania

  1. SYS0238190
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416115147.9
    100
      
    $a 20171213d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania $d Theoretical approaches study of consumer behavior $f Štefan Majtán, Róbert Šlosár, Vladimír Hojdik
    301
      
    $a VEGA 1/0546/15
    330
      
    $a Prehľad modelov osobnosti spotrebiteľa. Kritéria na základe ktorých sa spotrebiteľ rozhoduje pri nákupe. Model tzv. čiernej skrinky. Marshallov model. Model EKB. Model Howarda a Shetha. Ekonomický model. Psychodynamický model. Behaviorálny model. Model spotrebiteľského rozhodovania.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0237268 $1 010 $a 978-80-225-4422-1 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 $b elektronický zdroj $e [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017 $d Current problems of the corporate sector 2017 : international scientific conference : 17th - 18th may 2017, Handlová - Ráztočno $f redakčné a zostaviteľské práce: Miroslav Uhliar, Jakub Kintler $g vedeckí recenzenti: Elena Fetisovová, Alena Tršťanská $z eng $v S. 714-721 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a CD-ROM [1172 s., 87,62 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008087 $a Uhliar $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0013046 $a Kintler $b Jakub $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0025397 $a Fetisovová $b Elena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675 $1 710 12 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 $b Medzinárodná vedecká konferencia $e Handlová - Ráztočno, Slovensko $f 17.-18.5.2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005504 $a rozhodovanie finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005840 $a marketing nákupný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005892 $a spotreba obyvateľstva
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020029 $a Majtán $b Štefan $p EUBFPMKPO $9 34 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 33 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0055907 $a Hojdik $b Vladimír $p EUBFPMKPO $4 070 $9 33 $f 1992- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171213 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.