Počet záznamov: 1
Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů
SYS 0238256 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805075826.0 100 $a 20171218a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů $f Jan Staněk 330 $a Digitalizácia dramaticky zmenila nákupnú skúsenosť a dnešní marketéri potrebujú nájsť nové cesty ako rásť a prežiť. To vyžaduje používať nové metódy (ako napr. social listening) a zladiť všetky kanály a touchpointy. Proces Path-to-purchase a jeho štyri fázy. Otázky, na ktoré je potrebné sa sústrediť pri výskume konzumentov na ich ceste k nákupu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238054 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 4 (2017), s. 13-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017 541 1-
$a Digitalization of purchasing experience and proliferation of touchpoint 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*0069481 $a Staněk $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20171218 $g AACR2
Počet záznamov: 1