Počet záznamov: 1  

Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů

  1. SYS0238256
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075826.0
    100
      
    $a 20171218a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Digitalizace nákupní zkušenosti a proliferace touchpointů $f Jan Staněk
    330
      
    $a Digitalizácia dramaticky zmenila nákupnú skúsenosť a dnešní marketéri potrebujú nájsť nové cesty ako rásť a prežiť. To vyžaduje používať nové metódy (ako napr. social listening) a zladiť všetky kanály a touchpointy. Proces Path-to-purchase a jeho štyri fázy. Otázky, na ktoré je potrebné sa sústrediť pri výskume konzumentov na ich ceste k nákupu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238054 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 27, č. 4 (2017), s. 13-15 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2017
    541
    1-
    $a Digitalization of purchasing experience and proliferation of touchpoint
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069481 $a Staněk $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171218 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.