Počet záznamov: 1
Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu
SYS 0238501 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417075130.1 100 $a 20180105d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu $f Margaréta Nadányiová 330 $a Zmyslový marketing predstavuje spôsob, akým môžu podniky ovplyvňovať zmysly spotrebiteľov a vyvolať tak u nich emócie, ktoré ovplyvňujú ich nákupné správanie a vnímanie produktu či značky. Prehľad literatúry venovanej problematike zmyslového marketingu z pohľadu viacerých zahraničných i domácich autorov. Využitie zmyslového marketingu v praxi. Prínosy zmyslového marketingu ako nástroja pre budovanie značky (nielen) na medzinárodnom trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0241963 $1 011 $a 1336-1562 $1 200 1 $a Medzinárodné vzťahy $b elektronický zdroj $e interdisciplinárny vedecký časopis $v Roč. 15, č. 4 (2017), s. 371-389 $1 210 $a Bratislava $c Fakulta medzinárodných vzťahov EU $d 2017 541 1-
$a Sensory marketing as a tool of brand building in the international market 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006614 $a trh medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 700 -1
$3 eu_un_auth*0043805 $a Nadányiová $b Margaréta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180105 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1