Počet záznamov: 1
Od balenia k váženiu
SYS 0238771 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180115105438.5 100 $a 20180115a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Od balenia k váženiu $f Marek Rajcsányi 330 $a Kľúčové témy, ktoré v nasledujúcich rokoch ovplyvnia tvorbu spotrebiteľského obalového dizajnu na saturovaných európskych trhoch. Pridaná hodnota v podobe pochopenia meniacich sa spotrebiteľských preferencií a orientácie na inovácie obalových materiálov. Ekologické myslenie firiem. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238602 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 22, č. 6 (2017), s. 24-25 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003763 $a obaly 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001726 $a dizajn 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001186 $a balenie 610 1-
$9 eu_un_auth*0036801 $a plasty 700 -1
$3 eu_un_auth*0069602 $a Rajcsányi $b Marek $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180115 $g AACR2
Počet záznamov: 1