Počet záznamov: 1
Ani najlepší produkt sa nepredá sám
SYS 0238773 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20221104111939.2 100 $a 20180115a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Ani najlepší produkt sa nepredá sám $f Dominik Miša, Ján Janšík 330 $a Rozhovor s brand manažérom siete predajní Baťa, Jánom Janšíkom o koncepte firmy Baťa. Pozitívny a negatívny vplyv pri predaji obuvi. Trend personifikácie ako budúcnosť obuvy. Vizitka firmy Baťa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238602 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 22, č. 6 (2017), s. 26-28 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2017 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003864 $a obuv 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003865 $a obuvníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 700 -1
$3 eu_un_auth*0062363 $a Miša $b Dominik $4 470 701 -1
$3 eu_un_auth*0069603 $a Janšík $b Ján $4 460 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180115 $g AACR2
Počet záznamov: 1