Počet záznamov: 1
Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku
SYS 0238832 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073850.7 100 $a 20180116d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Budovanie značky zamestnávateľa ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku $d Employer branding as an effective solution to attract and maintain a high-quality workforce in a company $f Natália Matkovčíková 301 $a VEGA 1/0662/15 330 $a Aktuálne trendy vývoja na trhu práce a rastúci význam personálneho marketingu a investícií podnikov do budovania značky zamestnávateľa. Budovanie značky ako efektívne riešenie prilákania a udržania si kvalitnej pracovnej sily v podniku. Štruktúra budovania značky zamestnávateľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238775 $1 010 $a 978-80-225-4471-9 $1 200 1 $a Ekonomické- sociálne nástroje ako faktor tvorby pracovných miest v podnikoch $e zborník vedeckých statí : VEGA č. 1/0662/15 $f redakčné a zostaviteľské práce: Anna Polednáková $g recenzenti: Jaroslav Kita, Pavel Škriniar $v S. 23-28 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2017 $1 215 $a 60 s. [3,2 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020823 $a Polednáková $b Anna $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0065590 $a Škriniar $b Pavel $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0087887 $a budovanie značky zamestnávateľa 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005699 $a sily pracovné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce 610 1-
$9 eu_un_auth*0002212 $a marketing personálny 700 -1
$3 eu_un_auth*0037254 $a Matkovčíková $b Natália $p EUBFPMKPM $4 070 $f 1982- $9 100 $T Katedra manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1