Počet záznamov: 1  

[International marketing- theory, practises and new trends]

  1. SYS0238878
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073851.2
    100
      
    $a 20180117a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [International marketing- theory, practises and new trends] $f Simona Škorvagová
    330
      
    $a Recenzia na publikáciu, ktorá prezentuje tradičné prístupy k chápaniu medzinárodného marketingu, pričom ich výstižne prepája s aktuálnym dianím vo svetovom hospodárstve.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238818 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 10, č. 38 (2017), s. 248-251 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2017
    470
    -1
    $1 200 1 $a International marketing- theory, practises and new trends $f Král, P. $g Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G. $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House $d 2016 $1 215 $a S. 246
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002363 $a hospodárstvo svetové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1980- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180117 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.