Počet záznamov: 1
[International marketing- theory, practises and new trends]
SYS 0238878 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073851.2 100 $a 20180117a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [International marketing- theory, practises and new trends] $f Simona Škorvagová 330 $a Recenzia na publikáciu, ktorá prezentuje tradičné prístupy k chápaniu medzinárodného marketingu, pričom ich výstižne prepája s aktuálnym dianím vo svetovom hospodárstve. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238818 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 10, č. 38 (2017), s. 248-251 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2017 470 -1
$1 200 1 $a International marketing- theory, practises and new trends $f Král, P. $g Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G. $1 210 $a Praha $c Oeconomica Publishing House $d 2016 $1 215 $a S. 246 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003219 $a marketing medzinárodný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002363 $a hospodárstvo svetové 700 -1
$3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $p EUBOBFKMO $4 070 $9 100 $f 1980- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180117 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1