Počet záznamov: 1  

Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan

  1. SYS0239141
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220805075033.0
    100
      
    $a 20180122a2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan $f Pei-An Liao, Hung-Hao Chang, Junlin He, Kannika Saeliw
    330
      
    $a Faktory, ktoré ovplyvňujú výber farmárov medzi prístupnými marketingovými stratégiami. Stratégia priameho predaja. Prípadová štúdia robená na vzorke 5600 rodinných fariem v Taiwane v r. 2014.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0238295 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 63, no. 11 (2017), pp. 493-501 $1 210 $a Prague $c Czech academy of agricultural sciences $d 2017
    541
    1-
    $a Diverzifikácia marketingových stratégií medzi malými farmami: empirický dôkaz z rodinných fariem v Taiwane
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002090 $a farmy rodinné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004805 $a predaj priamy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002686 $a Taiwan
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0069694 $a Liao $b Pei-An $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069695 $a Chang $b Hung-Hao $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069696 $a He $b Junlin $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069697 $a Saeliw $b Kannika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.