Počet záznamov: 1
Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan
SYS 0239141 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220805075033.0 100 $a 20180122a2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Diversification of marketing strategies among small farms: empirical evidence from family farms in Taiwan $f Pei-An Liao, Hung-Hao Chang, Junlin He, Kannika Saeliw 330 $a Faktory, ktoré ovplyvňujú výber farmárov medzi prístupnými marketingovými stratégiami. Stratégia priameho predaja. Prípadová štúdia robená na vzorke 5600 rodinných fariem v Taiwane v r. 2014. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238295 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 63, no. 11 (2017), pp. 493-501 $1 210 $a Prague $c Czech academy of agricultural sciences $d 2017 541 1-
$a Diverzifikácia marketingových stratégií medzi malými farmami: empirický dôkaz z rodinných fariem v Taiwane 610 1-
$9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002090 $a farmy rodinné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004805 $a predaj priamy 610 1-
$9 eu_un_auth*0002686 $a Taiwan 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové 700 -1
$3 eu_un_auth*0069694 $a Liao $b Pei-An $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069695 $a Chang $b Hung-Hao $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069696 $a He $b Junlin $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069697 $a Saeliw $b Kannika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180122 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1