Počet záznamov: 1  

Marketigový mix – teoretické vymedzenie

  1. SYS0239245
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075131.5
    100
      
    $a 20180123d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketigový mix – teoretické vymedzenie $f Eva Miklóšová
    330
      
    $a Charakteristika marketingového mixu. Základné nástroje marketingového mixu „4 P“, prostredníctvom ktorých sa podnik snaží uspokojiť zákazníkov optimálnym spôsobom.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239198 $1 011 $a 1336-7137 $1 200 1 $a Manažment v teórii a praxi $b elektronický zdroj $e online odborný časopis o nových trendoch v manažmente $v Roč. 13, č. 4 (2017), s. 29-35 $1 210 $a Košice $c Katedra manažmentu PHF EU $d 2017
    541
    1-
    $a Marketing mix – theoretical approach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0050542 $a Miklóšová $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180123 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.