Počet záznamov: 1
Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation
SYS 0239376 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20221031111953.8 014 $a 2-s2.0-85035020390 $2 SCOPUS 014 $a 000415794300005 $2 WOS 100 $a 20180125d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Using Heuristic Methods in the Process of Retail Shops Placement in the Context of Marketing Communication Effect Maximisation $f Tomáš Fašiang, Pavel Gežík 301 $a VEGA 1/0283/15 321 $a Registrovaný: Web of Science 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Aplikácia heuristických metód v procese umiestňovania maloobchodných predajní, ako východiskového bodu realizácie cielenej komunikácie so zákazníkom v ich okruhu pôsobenia. Praktické využitie heuristických metód ADD a DROP. Optimalizačné možnosti delimitácie priameho komunikačného priestoru. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0238156 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Roč. 8, č. 2 (2017), s. 42-57 online $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2017 541 1-
$a Použitie heuristických metód v maloobchodných predajniach v kontexte efektu maximalizácie marketingovej komunikácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003309 $a metódy heuristické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006704 $a ukazovatele ekonomické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0037467 $a Fašiang $b Tomáš $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*0015706 $a Gežík $b Pavel $p EUBFHIKOV $4 070 $9 50 $f 1983- $T Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180125 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1