Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup

  1. SYS0239767
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073904.5
    100
      
    $a 20180130d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup $h 2 $f Pavol Kita
    301
      
    $a APVV-16-0232
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-223-4434-0 $1 200 1 $a Maloobchod a špecifikácia časovo-priestorového správania spotrebiteľov $f Editori: František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík $v S. 19-51 [2,1 AH] $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017 $1 215 $a [285 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069410 $a Maryáš $b Jaroslav $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $r 2,1 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180130 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena kategórie z ABD na AED na základe rozhodnutia MŠ 12.12.2019.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.