Počet záznamov: 1
Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup
SYS 0239767 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502073904.5 100 $a 20180130d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Nákupné správanie spotrebiteľov: marketingový prístup $h 2 $f Pavol Kita 301 $a APVV-16-0232 463 -1
$1 010 $a 978-80-223-4434-0 $1 200 1 $a Maloobchod a špecifikácia časovo-priestorového správania spotrebiteľov $f Editori: František Križan, Kristína Bilková, Peter Barlík $v S. 19-51 [2,1 AH] $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2017 $1 215 $a [285 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0069410 $a Maryáš $b Jaroslav $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005884 $a spotreba 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $r 2,1 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180130 $g AACR2 830 $a Zmena kategórie z ABD na AED na základe rozhodnutia MŠ 12.12.2019. T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1