Počet záznamov: 1
The Impact of CRM Strategy on Business Outcomes
SYS 0240057 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502083643.7 100 $a 20180208d2017łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a PL 200 1-
$a <The> Impact of CRM Strategy on Business Outcomes $h 26 $f Dagmar Lesakova 301 $a VEGA 1/0224/15 330 $a Tri typy systémov CRM podľa zamerania (na informačno-komunikačné technológie, interakcie alebo integráciu). Analýza dôsledkov rozdielneho zamerania v riadení vzťahov so zákazníkmi na výkonnosť spoločnosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0240054 $1 010 $a 978-83-65907-12-7 $1 200 1 $a Knowledge - economy - society $b elektronický zdroj $e management in the face of contemporary challenges and dilemmas $f edited by Andrzej Jaki, Bogusz Mikuła $g reviewer: Anna Wójcik-Karpacz $v Pp. 265-271 online $1 210 $a Cracow $c Foundation of the Cracow University of Economics $d 2017 $1 215 $a online [410 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0018897 $a Jaki $b Andrzej $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0069857 $a Mikuła $b Bogusz $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0069858 $a Wójcik-Karpacz $b Anna $4 675 541 1-
$a Vplyv stratégie CRM na výsledky podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007205 $a výsledok hospodársky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*0051103 $a výkonnosť podniku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001083 $a analýza komparatívna 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180208 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1