Počet záznamov: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy
SYS 0240156 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20180212144911.6 100 $a 20180212a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy $f Oľga Poniščiaková 330 $a Podniky v súčasnosti svoje stratégie posúvajú smerom k výrobe cielenej pre to, čo je na trhu žiadané, a po čom zákazník túži. V dnešnej dobe je preto potrebné orientovať sa viac na zákazníka, v pozornosti zájsť ešte ďalej. Poslaním filozofie riadenia vzťahov so zákazníkmi, tz. Customer relationship management (CRM) je snaha o presadzovanie a praktické využitie inovatívneho názoru, že hlavným zdrojom podniku je zákazník. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0239895 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 13, č. 2 (2018), s. 82-83 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2018 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063711 $a Poniščiaková $b Oľga $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180212 $g AACR2
Počet záznamov: 1