Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy

  1. SYS0240156
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180212144911.6
    100
      
    $a 20180212a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Riadenie vzťahov so zákazníkmi - nové trendy $f Oľga Poniščiaková
    330
      
    $a Podniky v súčasnosti svoje stratégie posúvajú smerom k výrobe cielenej pre to, čo je na trhu žiadané, a po čom zákazník túži. V dnešnej dobe je preto potrebné orientovať sa viac na zákazníka, v pozornosti zájsť ešte ďalej. Poslaním filozofie riadenia vzťahov so zákazníkmi, tz. Customer relationship management (CRM) je snaha o presadzovanie a praktické využitie inovatívneho názoru, že hlavným zdrojom podniku je zákazník.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239895 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 13, č. 2 (2018), s. 82-83 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063711 $a Poniščiaková $b Oľga $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180212 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.