Počet záznamov: 1  

Entrepreneurship and Consulting

  1. SYS0240303
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240416111421.2
    017
    70
    $a 10.5772/intechopen.70673 $2 DOI
    035
      
    $a 51312 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20180216d2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a HR
    200
    1-
    $a Entrepreneurship and Consulting $h Chapter 8 $f Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo
    301
      
    $a VEGA 1/0380/17
    330
      
    $a Teoretický základ poradenstva a jeho význam pre podnikanie. Analýza situácie v oblasti marketingového poradenstva v podnikateľskom prostredí v SR - výsledky kvantitatívneho výskumu z obdobia 2016-2017.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-953-51-3761-0 $b (online) $a 978-953-51-3760-3 $b (print) $1 200 1 $a Entrepreneurship - Development Tendencies and Empirical Approach $b elektronický zdroj $f Edited by Ladislav Mura $v Pp. 159-181 online [1,4 AH] $1 210 $a [Rijeka] $c InTech $d 2018 $1 215 $a [472 p.]
    541
    1-
    $a Podnikanie a poradenstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004519 $a poradenstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004516 $a poradcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002912 $a konzultanti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002913 $a konzultácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001085 $a analýza kvantitatívna
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $r 0,7 $f 1964- $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $r 0,7 $f 1959- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180216 $g AACR2
    830
      
    $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia CVTI dňa 16.4.2020.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.