Počet záznamov: 1  

Identifikácia a segmentácia zákazníkov

  1. SYS0240417
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075132.1
    100
      
    $a 20180221d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Identifikácia a segmentácia zákazníkov $f Jaroslava Kádárová, Ján Kobulnický, Michal Demečko
    330
      
    $a Identifikácia a segmentácia zákazníkov je účinný nástroj, ktorý pomáha rastu podnikov. Segmentácia zákazníkov pomáha predajcom definovať presvedčivú hodnotu návrhov, nájsť príležitosti, alokovať zdroje, porozumieť hrozbám, budovať vnútorné usporiadanie, a zlepšiť individuálne schopnosti a výkon.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0240051 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 36 (2017), s. 30-32 $1 210 $a Košice $c Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach $d 2017
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026845 $a Kádárová $b Jaroslava $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0057777 $a Kobulnický $b Ján $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0069954 $a Demečko $b Michal $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180221 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.